Na półkach

listopada 10, 2017





"Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła"
-Wisława Szymborska










Długo zastanawiałam się nad tym, jak zacząć tez post, bo jednak te pierwsze słowa zadecydują czy zachęcę Was do dalszego czytania. Choć chciałam rozpocząć od prostych słów "Hejka, to mój pierwszy post...",  jednak nie  byłoby to nic nadzwyczajnego w pierwszym poście, więc pomyślałam, że rozpocznę wpis od przedstawienia się "Hejka, jestem Julita...", ale nie byłam do tego przekona. Po długim wpadaniu na rożne pomysły, powiedziałam sobie "Już wiem!". Zamierzam skupić się na pisaniu recenzji różnych książek- będzie to główna tematyka na moim blogu, lecz nie jedyna - więc zacznę od cytatu związanym z tematyką bloga . I o to wybrałam słowa wypowiedziane przez naszą polską poetkę Wisławę Szymborską, z którymi muszę się całkowicie zgodzić. Chociaż od niedawna wciągnęłam się w czytanie, to jednak widzę jaka, to świetna zabawa móc czytać i wyobrażać sobie świat oczami autora, a zarazem przeżywać najróżniejsze emocje.

W pierwszym wpisie chciałabym od razu trochę opowiedzieć o sobie. Chociaż może bardziej o tym, jakie książki mnie interesują i na jakich w najbliższym czasie będę się skupiać. Najwięcej książek na mojej półce znajduje się z elementami nadprzyrodzonymi, związane z fantastyką.
W pierwszych postach chciałabym skupić się na książkach, które zostały wydane dosyć dawno. Wiem, że recenzje tych książek znajdują się już na internecie, to jednak może ktoś nie słyszał o danym tytule i zachęcę kogoś do przeczytania danej książki.
Muszę przyznać, że na razie wszystkie książki które zakupiłam, wywarły u mnie duże wrażenie, dlatego zasługują, aby ich tytuły znalazły się na moim blogu.
Oczywiście, jak pisałam wyżej, recenzje nie będą jedyną poruszaną myślą. Można powiedzieć, że jest to temat przewodni, ale mam już kilka zaplanowanych postów o innej tematyce.

Chyba to wszystko co planowałam napisać w tym poście. Napiszcie w komentarzu wrażenia po pierwszym moim wpisie, a może nawet jakieś sugestie co mogę dodać, co źle napisałam.
Zostawcie linki do Waszych blogów, oczywiście chętnie je odwiedzę ! :)



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Witaj w blogosferze :) Powodzenia w prowadzeniu bloga i przede wszystkim wytrwałości. Obserwuję :D
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na pierwsze recenzje i oczywiście dodaję bloga do obserwowanych, żeby być na bieżąco. ;)

    http://czytam-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostaję na dłużej, bo zapowiada się bardzo ciekawie! :D Kiedy pierwsza recenzja? :D
    Całusy,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wstawię pierwszą recenzje w poniedziałek. ;)

      Usuń
  5. Witaj! Pisz o czym Ci się tylko zamarzy, nie szkodzi że recenzje jakiejś książki są na co drugim blogu, każdy ma inną opinię i inne spojrzenia na daną pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa kolejnych postów - możesz się spodziewać moich regularnych odwiedzin. ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w blogosferze :) Powodzenia i wytrwałości!
    Ja też miałam problem z pierwszym wpisem, a finalnie nie zrobiłam go wcale i od razu zaczęłam od recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaaaj :) Bardzo fajny pomysł na bloga. Obserwuje i trzymam kciuki za dalszy rozwój.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj w blogosferze :) Życzę powodzenia ;) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! Bardzo lubię fantastykę, dlatego z chęcią dowiem się, jakie książki z tego gatunku znalazły się na Twojej półce.Czekam na pierwszą recenzję :)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie na -czytaj-i-mysl.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama pamiętam swoje początki w blogosferze.. Gdy teraz czytam swój nieporadny pierwszy post, to aż śmiać mi się chce ;) Ale życzę Ci powodzenia i aby pisanie sprawiało Ci przede wszystkim przyjemność!

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, życzę powodzenia i czekam na następne posty! <3

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts